Entebbe & Kampala - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van Jitske Lange - WaarBenJij.nu Entebbe & Kampala - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van Jitske Lange - WaarBenJij.nu

Entebbe & Kampala

Door: Jitske de Lange

Blijf op de hoogte en volg Jitske

09 Juli 2012 | Oeganda, Kampala

Vandaag is de reis naar Oeganda eindelijk echt begonnen!
om 8.00 moesten we ons op Schiphol verzamelen. Na een lange reis in het vliegtuig, met veel films, waren we er eindelijk, Entebbe.
We kwamen aan op het vliegveld, wat er arm en armoedig uitzag. We stonden eerst in de rij voor ons visum. Daarna liepen we richting het busje. Ik vond het best eng, want alles was donker en je bent op een onbekende plek. We liepen langs een meneer met een geweer, en dat gaf me niet echt een veilig gevoel, ondanks het feit dat die man van de politie/het leger was.

Vervolgens reden we met het busje richting het hotel. Onderweg kon ik niet veel zien, omdat het zo donker was. Wat mij wel opviel was het feit dat ik onderweg maar een paar verkeersborden zag en 1 stoplicht. Verder heb ik niets gezien.

Om 1.00 waren we bij het hotel. Het sport view hotel in Kampala.
Het is eigenlijk nog niet helemaal tot mij doorgedrongen....

Morgen gaan we om 9.00 ontbijten en om 10.00 gaan we weer weg. Dan gaan we richting Lira. Ik ben benieuwd, de hele dag in een busje. We zien wel veel van de omgeving... denk ik...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jitske

Actief sinds 12 Nov. 2012
Verslag gelezen: 176
Totaal aantal bezoekers 87247

Voorgaande reizen:

27 Juli 2019 - 11 Augustus 2019

Vietnam, de parel van Azië

20 April 2017 - 06 Mei 2017

Sri Lanka

30 Maart 2014 - 12 April 2014

IP reis - La Diva, Kreta

18 Januari 2013 - 25 Juni 2013

Studeren in Bradford!

17 Oktober 2012 - 22 Oktober 2012

Steden trip 2012

09 Juli 2012 - 23 Juli 2012

Onderwijs Expeditie Oeganda

Landen bezocht: