Dag 13 - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Jitske Lange - WaarBenJij.nu Dag 13 - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Jitske Lange - WaarBenJij.nu

Dag 13

Door: Jitske

Blijf op de hoogte en volg Jitske

10 Augustus 2019 | Vietnam, Hanoi

Vanmorgen probeerde ik uit te slapen, helaas is dat niet helemaal gelukt. Om 7.00 begon er namelijk een groep met ochtendgymnastiek en harde muziek aan de overkant. Ik werd letterlijk mijn bed uit getrild.

Dus iets eerder dan gepland ben ik naar de ontbijtzaal gegaan. Het was een lekker en luxe ontbijt.

Daarna zijn we met een groepje nog wezen kletsen. Vervolgens heb ik mijn spullen gepakt en bij Tatiana in de kamer gezet (ik moest namelijk uitchecken). Hierna zijn we opgehaald voor een heerlijke massage. Het was erg ontspannend (ik viel zelfs bijna een keer in slaap).

Vervolgens zijn we lekker in de lobby gaan lezen, hangen, kletsen. Daarna zijn we wat gaan lunchen. Vanmiddag ga ik douche en vervolgens gaan we genieten van een gezichtsbehandeling/massage. Daarna gaan we eten.

Hierna zal ik terug vliegen naar Nederland. We hebben een tussenstop in Dubai.

En dan zit de laatste dag er op.

Het was een fantastische vakantie!