Dag 13 - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Jitske Lange - WaarBenJij.nu Dag 13 - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Jitske Lange - WaarBenJij.nu

Dag 13

Door: Jitske

Blijf op de hoogte en volg Jitske

10 Augustus 2019 | Vietnam, Hanoi

Vanmorgen probeerde ik uit te slapen, helaas is dat niet helemaal gelukt. Om 7.00 begon er namelijk een groep met ochtendgymnastiek en harde muziek aan de overkant. Ik werd letterlijk mijn bed uit getrild.

Dus iets eerder dan gepland ben ik naar de ontbijtzaal gegaan. Het was een lekker en luxe ontbijt.

Daarna zijn we met een groepje nog wezen kletsen. Vervolgens heb ik mijn spullen gepakt en bij Tatiana in de kamer gezet (ik moest namelijk uitchecken). Hierna zijn we opgehaald voor een heerlijke massage. Het was erg ontspannend (ik viel zelfs bijna een keer in slaap).

Vervolgens zijn we lekker in de lobby gaan lezen, hangen, kletsen. Daarna zijn we wat gaan lunchen. Vanmiddag ga ik douche en vervolgens gaan we genieten van een gezichtsbehandeling/massage. Daarna gaan we eten.

Hierna zal ik terug vliegen naar Nederland. We hebben een tussenstop in Dubai.

En dan zit de laatste dag er op.

Het was een fantastische vakantie!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jitske

Actief sinds 12 Nov. 2012
Verslag gelezen: 916
Totaal aantal bezoekers 87172

Voorgaande reizen:

27 Juli 2019 - 11 Augustus 2019

Vietnam, de parel van Azië

20 April 2017 - 06 Mei 2017

Sri Lanka

30 Maart 2014 - 12 April 2014

IP reis - La Diva, Kreta

18 Januari 2013 - 25 Juni 2013

Studeren in Bradford!

17 Oktober 2012 - 22 Oktober 2012

Steden trip 2012

09 Juli 2012 - 23 Juli 2012

Onderwijs Expeditie Oeganda

Landen bezocht: