Dag 3 - Reisverslag uit Nha Trang, Vietnam van Jitske Lange - WaarBenJij.nu Dag 3 - Reisverslag uit Nha Trang, Vietnam van Jitske Lange - WaarBenJij.nu

Dag 3

Door: Jitske

Blijf op de hoogte en volg Jitske

31 Juli 2019 | Vietnam, Nha Trang

In de trein zaten we met 4 personen per kamer. De kamers zijn smal en voor de bovenste bedden was enige lenigheid vereist. De bedden waren wel wat hard, naar Nederlandse mening. Gedurende de nachtrit kon je de trein horen rijden en voelen stoppen. En natuurlijk was er ook nog hard gerochel (door een Vietnamees, 3x achter elkaar) en dan heel hard! Ikzelf heb niet heel goed geslapen.
Om 5.48 waren we aangekomen op het trein station van Nha Trang. Hier hebben we de bus gepakt naar een lokaal café. Bij het café hebben we ontbeten.

Na het ontbijt zijn we vertrokken naar de pier. Hier zijn we op een bootje gestapt. We zijn vervolgens naar een visboerderij gevaren. Hier worden vissen on het water gekweekt. Het water is door middel van netten afgeschermd. Enkele van de groep hebben een rondje gevaren en hun traditionele bootje. Dat is een grote rieten mand. Daarna zijn we verder de zuid Chinese zee opgevaren. Hier hebben enkel gesnorkeld. Helaas was er niet veel te zien onder water. Hierna hebben we op zee gegeten en daarna zijn we terug gevaren. Helaas was deze excursie voor mij een hel, doordat ik heel erg misselijk werd. De pilletjes etc hebben helaas niet geholpen.

Na de boottrip zijn we doorgereden naar het hotel. Het hotel is prachtig, rustig, goed gefaciliteerd, vriendelijk, mooi uitzicht met een zwembad. Dat wordt heerlijk ontspannen.

• 31 Juli 2019 - 12:33

Gert De Lange:

Verslag van gisteren was ook indrukwekkend.
    Dat je ziek werd op de boot is waarschijnlijk te wijten aan slaapgebrek.
    Al met al je hebt weer het nodige meegemaakt vooral in het dorp van jong ding.