Dag 5 - Reisverslag uit Hoi An, Vietnam van Jitske Lange - WaarBenJij.nu Dag 5 - Reisverslag uit Hoi An, Vietnam van Jitske Lange - WaarBenJij.nu

Dag 5

Door: Jitske

Blijf op de hoogte en volg Jitske

02 Augustus 2019 | Vietnam, Hoi An

Vandaag zijn we vroeg vertrokken vanuit Nha Trang. De gehele dag hebben we in een bus gezeten. Helaas niet echt veel beleeft.

In de avond zijn we aangekomen in Hoi An. Het hotel is prachtig! We zijn met zijn allen naar het centrum gelopen. Het oude centrum staat op de UNESCO lijst. Morgen gaan we deze beter bekijken.

Terwijl we onderweg waren naar een Italiaans restaurant, liepen we langs het water. Hier waren versierde bootjes aan het varen. Een heel leuk gezicht. Ze waren namelijk versiert met allerlei lampionnen en verschillende kleuren met lampjes erin. De straten zijn gezellig en heel sfeervol. Er zijn verschillende soorten winkeltjes met o.a. lampionnen, leren slippers en tassen en eet kraampjes. Kortom een leuke, gezellige stad. Echt een aanrader!

Wij hebben er voor gekozen om naar een Italiaans restaurant te gaan. Meer omdat we het overvloed aan Vietnamees vis eten even zat zijn.

Morgen ga ik niet mee met de excursie, maar gaan we zelf op pad met de fiets.

• 02 Augustus 2019 - 16:37

Aukje De Lange:

Leuk gezicht, al die lampionnen, geniet morgen van jullie fietstocht en bezichtigen van Hoi An.