Happy birthday 2 me! - Reisverslag uit Bradford, Verenigd Koninkrijk van Jitske Lange - WaarBenJij.nu Happy birthday 2 me! - Reisverslag uit Bradford, Verenigd Koninkrijk van Jitske Lange - WaarBenJij.nu

Happy birthday 2 me!

Door: Jitske de Lange

Blijf op de hoogte en volg Jitske

24 Januari 2013 | Verenigd Koninkrijk, Bradford

Daar ben ik weer!
Ik wil als aller eerst iedereen bedanken voor de felicitaties! Echt helemaal super.

In de tussentijd is er best veel gebeurt. Ik zal vanaf het begin beginnen.

Begin deze week ben ik naar the international centre geweest. Die stuurde mij door naar Howard, de coördinator van de lerarenopleiding op Bradford college. Helaas had hij geen tijd. Hij kon alleen even snel zijn handtekening zetten voor mijn college kaart en verder kon ik pas de volgende dag langskomen.
Dus zo gezegd zo gedaan. Ik kwam daar aan om 11.00, zoals afgesproken. Vervolgens zei hij alleen dat ik naar de leerkrachten moest gaan van de desbetreffende vakken. Zij zouden mij informatie geven over het vak en mijn rooster.

Ik ben opzoek gegaan naar alle leerkrachten, maar niemand was beschikbaar of aanwezig. 'S middags ben ik nog een keer terug gegaan en toen heb ik heel kort 1 leerkracht kunnen spreken. Zij zei dat die les pas in Maart begint en dat 2 vakken al gegeven waren. Dus toen moest ik 2 nieuwe vakken kiezen!!
Ik heb vervolgens alle leerkrachten gemaild. Ik heb inmiddels van 2 van de 4 leerkrachten antwoord!! 1 vak begint maandag en die kan ik nu gaan volgen. De andere 2 beginnen in maart. en de 4e moet ik nog kiezen!! Dus ik wil een gesprek met Howard, maar die geeft geen gehoor. Tot zover dit gedeelte!

Gisteren avond ben ik in de keuken van de andere gang wat gaan drinken. Er waren veel Erasmus studenten. We hebben een klein, kort drankspelletje gedaan en veel gekletst. Ik heb daar ook een Belgisch meisje ontmoet. Dus ik kan nu af en toe gewoon even Nederlands kletsen :P.
Om 24.00/0.00 begon iedereen te zingen! HAPPY BIRTHDAY!! JEEEJ!

Vanmorgen ben ik weer langs de college gegaan, maar ik ben nog steeds niets wijzer geworden....
Dus ik ga het morgen weer proberen.

Vanavond heb ik met Zoi, uit Griekenland, en met Djuna, uit België, gegeten in een café. Het was erg lekker, gezellig en goedkoop! Kortom een gezellige avond!

En ik heb vandaag nog de nationale IQ test gedaan van BNN. Mijn IQ is 126!!!!! Ik val in de categorie van heel slim, slimmer, slimst.

En natuurlijk heb ik net ook even de Mol? gekeken! Spannend!!! Wie o wie is de Mol? :P

Het begint allemaal al een beetje te wennen hier, maar ik denk dat dat nog wel een paar daagjes duurt. aangezien mijn learning agreement (vakken) nog niet compleet is....
Ik zat er gisteren ook even doorheen, omdat er gewoon geen schot in de roos zit. Ik heb het gevoel dat ik steeds van het kastje naar de muur wordt gestuurd en niemand kan mij de informatie geven die ik nodig heb terwijl de tijd wel gewoon door tikt.....

Nou ja dit is het voor nu.
Iedereen een fijne nacht en tot snel!

xXx

  • 25 Januari 2013 - 09:35

    Monique:

    lijken wel ,,praktijken'' zoals dat in zuid Europese landen gaat, dat verwacht je toch niet van Engeland!!!!
    ik snap dat je dan echt zo iets heb van..... wat doe ik hier ......
    Lekker dat er ook ,,Nederlands'' gesproken kan worden.... maar begreep van mams dat er heel veel landen zitten dusssss..... geen lessen is mooi aan je ,,vreemde '' talen werken!!! Spaans, Grieks,enz

    doeiiiiiii

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jitske

Actief sinds 12 Nov. 2012
Verslag gelezen: 369
Totaal aantal bezoekers 87252

Voorgaande reizen:

27 Juli 2019 - 11 Augustus 2019

Vietnam, de parel van Azië

20 April 2017 - 06 Mei 2017

Sri Lanka

30 Maart 2014 - 12 April 2014

IP reis - La Diva, Kreta

18 Januari 2013 - 25 Juni 2013

Studeren in Bradford!

17 Oktober 2012 - 22 Oktober 2012

Steden trip 2012

09 Juli 2012 - 23 Juli 2012

Onderwijs Expeditie Oeganda

Landen bezocht: