It's been a while... - Reisverslag uit Bradford, Verenigd Koninkrijk van Jitske Lange - WaarBenJij.nu It's been a while... - Reisverslag uit Bradford, Verenigd Koninkrijk van Jitske Lange - WaarBenJij.nu

It's been a while...

Door: Jitske de Lange

Blijf op de hoogte en volg Jitske

11 Februari 2013 | Verenigd Koninkrijk, Bradford

Hallo,
Daar ben ik weer. Het is inmiddels al weer een tijd geleden dat ik iets heb gepost op deze blog. Sommige mensen dachten zelfs dat ze iets fout deden! Don't worry! Jullie hebben niets verkeerd gedaan, ik heb hem gewoon een tijdje niet geüpdate.

De lessen zijn in volle gang en alles gaat goed.
Op maandag heb ik ICT, dat is nou niet heel erg interessant. Het is namelijk een les voor eerste jaars studenten, zodra de leerkracht een vraag stelt denk ik: Dat kan het antwoord niet zijn dat is veels te makkelijk. Maar niets is minder waar, want dat is het antwoord! Een duidelijk niveau verschil. Maar de lessen zijn wel oke. Als is het wel erg moeilijk om zo vroeg op te staan! :P (8.00)

De rest van de week ben ik vrij en kan ik praktisch doen en laten wat ik wil. Dus gewoon lekker de stad in of lekker uitslapen na een avondje uit.

En dan ben ik volgende week ook nog eens vrij! :P Zelfstudeer week. Al ga ik dan toch echt al wat dingen doen voor de vakken. Het zou lekker zijn als ik mijn opdrachten, assessment etc. al af heb voor ICT.

Vorige week heb ik ook een introductie les gehad over Exploration and Encounters. Man! wat kan die leerkracht lullen!!
Het is goed als een leerkracht enthousiast is over zijn vak, maar dit is too much! En in plaats van 2 voorbeelden geve, geeft hij er 100 en dan vooral waar je de beste foto kan maken van de sfinx in Egypte! Namelijk: IN DE PIZZAHUT!.....
Ik ben benieuwd hoe dat vak er verder uit gaat zien....

Afgelopen week ben ik 2 keer uit geweest met een groep Woensdag was ik naar Tequila. Dat is een erg leuke club, en niet duur! NICE!
Vrijdag ben ik met een groep eerst naar 2 clubs geweest, maar het was daar compleet uitgestorven, kortom, daar was geen zak aan. Maar daarna zijn we naar UV FND geweest. Een feest in de universiteit van Bradford, en het thema was... je raadt het al UV.
Ze hebben mij die avond overgehaald om een shotje tequila te nemen! MAN! Dat is vies!! Bah.... Maar ja dat hoort erbij :P

Iedereen zei dat ik de beste avond had gekozen, want dit was een van de beste FND feestjes tot nu toe. Een gezellig boel!
Allebei de avonden lag ik pas in bed rond 4.30, dus dat betekend lekker uitslapen de volgende dag! :P

Ik kan wel wennen aan dit leefentje, een beetje lui zijn en feesten en af en toe naar een les. Al hoewel dit wel gaat veranderen in maart....

Het weer is hier verschillend.
Het dondert en het bliksemt en het hagelt en regent meters hier!
En dan weer sneeuw en dan weer eventjes de zon en dan windvlagen waarbij je zowat bevriest! Not so nice...

Nou dit was het weer voor vandaag.
De verdere planning voor deze week: vanavond Madagascar 3, woensdag: Django en Tequila.
En verder zie ik het wel. Waar ik zin in heb :P

Ik hoop dat iedereen in Nederland een fijne carnaval heeft gehad.
En alvast Happy Valentines day! xoXox

Groetjes vanuit het koude Bradford.

  • 13 Februari 2013 - 16:26

    Ria:

    Wat een luizen leven!
    Pas maar op dat je er niet aan gaat wennen,nee hoor geniet maar lekker.
    Groetjes Kees en Ria

  • 27 Februari 2013 - 15:43

    Sandra Verburg:

    Hallo meid,

    Wat leuk om jou verslag te lezen.
    Ik zie alweer dat jij het net zo druk heb als ik! :)
    Gelukkig maar. Heb je tenmiste ook een beetje tijd om te genieten.
    Heel veel plezier daar.
    Groetjes Sandra

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jitske

Actief sinds 12 Nov. 2012
Verslag gelezen: 468
Totaal aantal bezoekers 87257

Voorgaande reizen:

27 Juli 2019 - 11 Augustus 2019

Vietnam, de parel van Azië

20 April 2017 - 06 Mei 2017

Sri Lanka

30 Maart 2014 - 12 April 2014

IP reis - La Diva, Kreta

18 Januari 2013 - 25 Juni 2013

Studeren in Bradford!

17 Oktober 2012 - 22 Oktober 2012

Steden trip 2012

09 Juli 2012 - 23 Juli 2012

Onderwijs Expeditie Oeganda

Landen bezocht: