NARNIA - Reisverslag uit Bradford, Verenigd Koninkrijk van Jitske Lange - WaarBenJij.nu NARNIA - Reisverslag uit Bradford, Verenigd Koninkrijk van Jitske Lange - WaarBenJij.nu

NARNIA

Door: Jitske de Lange

Blijf op de hoogte en volg Jitske

21 Januari 2013 | Verenigd Koninkrijk, Bradford

Daar ben ik weer :P

Gisteren avond werd mijn raam bekogelt met sneeuwballen met een oproep om mee te doen met een sneeuwballen gevecht.
Dus ik ging naar buiten, een paar gang genootjes kwamen ook. Vervolgens brachten de Engelse jongens ons naar een plek die zij Narnia noemen! Ja echt, ik lieg niet! Het is een terrein hier achter en ze noemen het zo, omdat daar bijna niemand komt dus de sneeuw is nog vers en dik. Een mooi sneeuwplaatje!
Na een sneeuwballen gevecht ben ik weer naar binnen gegaan.

Vanmorgen moest ik mij melden op Bradford college, international centre. Maar doordat het vannacht heel hard heeft gesneeuwd en ook in de ochtend sneeuwde het nog, daardoor was Bradford College vandaag gesloten! dus sneeuwvrij!! Dat gebeurt in Nederland nou nooit!!!
Alle scholen in de omgeving waren dicht. Op de radio hadden ze het over 5000(0) scholen die dicht waren in Engeland.

Dus ben ik het centrum nog maar eens ingegaan. En heb ik een lampje gekocht en snowboots, die toch wel erg handig zijn nu.

Ik zal nog wat foto's posten.

Zometeen ga ik lekker eten en verder zie ik het nog wel. Dus dit was het weer voor vandaag!

B.T.W. donderdag ben ik jarig dus echte kaartjes zijn welkom :P
(Adres kun je vinden in mijn vorige verslag en op facebook)

Nog een fijne avond.

Veel liefs vanuit Winter wonder Bradford.

  • 24 Januari 2013 - 22:11

    Papa En Mama:

    Gefeliciteerd met je verjaardag. Blijf veel schrijven het is leuk om te lezen. Veel plezier daar.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jitske

Actief sinds 12 Nov. 2012
Verslag gelezen: 315
Totaal aantal bezoekers 87255

Voorgaande reizen:

27 Juli 2019 - 11 Augustus 2019

Vietnam, de parel van Azië

20 April 2017 - 06 Mei 2017

Sri Lanka

30 Maart 2014 - 12 April 2014

IP reis - La Diva, Kreta

18 Januari 2013 - 25 Juni 2013

Studeren in Bradford!

17 Oktober 2012 - 22 Oktober 2012

Steden trip 2012

09 Juli 2012 - 23 Juli 2012

Onderwijs Expeditie Oeganda

Landen bezocht: